Var iväg en timme efter Öring precis. 0 fiskar, 0 hugg. Kallt var det också. Blir ett nytt försök ikväll.
Såg Berguvparet som har häckat där i över 8 år. Hannen (tror jag det var) spanade in mig hela morgonen. Mäktiga fåglar. Riktigt stora. Tog en bild på honom men blev skitdålig tyvärr.
Anders
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
1 vecka sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar