Väntar nervöst inför första rapporten från D2 men svår att nå nu via viber då de är 57 sjömil ut till första revet....snart kommer rapport på säkerligen det mest otroliga fiske man kan ha.
Mvh D1
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
1 vecka sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar