Tomt vid norra hamnen även idag. Hade en efterföljare, det var allt. Får vänta ett par dagar till.
Har jag lite tur blir det 10-gradarn i helgen. Med nuvarande flyt blir jag inte förvånad om jag får både håkärring, vågmärr och hälleflundra =)
Anders
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
1 vecka sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar