Det har inte blivit något mer fiske sedan sist. Massa blåst och regn som säkert alla märkt. Jag har däremot samlat på mig en hel del multemäsk, och mer ska det bli. För att de inte ska mögla torkar jag dom och har sedan tänkt mixa dom till ströbröd. Lär fungera perfekt som 'brödgröt'. Till ytmäsk kommer jag fortsättningsvis köra grönfärgat bröd. Tack för tipsen!
Anders
Mete
-
I helgen blev det ett kortare metpass i ett vatten där jag tror det kan
finnas lite alla möjliga arter. Jag har sett rapporter på att fiskgjuse
fångat...
6 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar