Nu är vi på väg ut igen och det blåser ca 30 knop, vilket är lite halvjobbigt. Jag ska köra i 2,5 h nu. Tiden går väldigt långsamt och finns inget att fördriva tiden med. Den lilla röda skärmen ni ser i bilden är en temperaturmätare. Varje gång vi kommer in i ett varmvattenstråk gör jag en markering på navigatorn. Är det en markant temperaturskillnad gör jag två markeringar direkt efter varandra. Det är höjdpunkterna under körningen... Är tillbaka om några dagar.
Anders
Skickat från min iPhone
Skickat från min iPhone
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
1 vecka sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar