Heldag på sundet igår. Överlag bra fiske och vi fick testat en del, både nytt och gammalt. Fina fiskar i flera arter. Bl.a. rödspätta 1,3 kg, kolja 1,7 kg, Slätvar 1,050 kg(flera i bra storlek), skrubba 0,900 kg, knot 0,300 kg, piggvar, sandskädda, vitling... Vi fångade flera fina rödspättor, där nästan samtliga högg på 'nya' platser.
Bra dag, där Fladen med trevliga kunder gästade. Vi testade de nya Solid Carbon-spöna. Toppbetyg!
D2
Skickat från min iPhone
Mete
-
I helgen blev det ett kortare metpass i ett vatten där jag tror det kan
finnas lite alla möjliga arter. Jag har sett rapporter på att fiskgjuse
fångat...
4 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar