Vi i Navia försöker alltid vara trendsättare istället för trendföljare. Nu har vi dock vikt ned oss och bestämt oss för att följa den senaste modeflugan, nämligen en fiskeblogg.
Inom en snar framtid ska bloggsidan vara färdigdesignad och inte fullt så fattig som den är nu. Bilder, en kort presentation osv.
Vi hoppas kunna sköta bloggen något bättre än vår hemsida, http://www.teamnavia.com/, som senast uppdaterades typ våren 07 ev 08. Åtminstone nån uppdatering i veckan och liveuppdateringar under fisketurer är planen. Vi ska dessutom försöka filma en del detta året, som sedan kommer läggas ut.
Nu ska vi först lära oss hur allt fungerar, sen blir det bara bättre och bättre.
Daniel "Blomman" Lindblom, Daniel Eriksson och Anders Christensson
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
1 vecka sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar