Inte en fisk under de timmar jag försökte. Jag väntar med nästa försök till april. Då bör vattentemperaturen ligga på i alla fall 4 c. 0-1 c är kanske i kallaste laget.
Man frös riktigt duktigt och det är inget roligt att fiska ensam då. Nu får våren komma på riktigt!
Anders
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
2 veckor sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar