Kickstartade terminen med en 6-h introduktion till ett projektarbete i ekonomi- och verksamhetsstyrning. Det och vädret har gjort att de få fiskemöjligheter som uppkommit trots vädret blivit outnyttjade. Till helgen hoppas jag dock kunna lägga ett pass efter multe i Malmö, beroende på om vindriktning och den utlovade solen håller i sig. Dessutom hoppas jag på ett träningsfiskepass på sundet.
Anders
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
1 vecka sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar