Langesundsfestivalen är en av höjdpunkterna på fiskeåret med bra fiske, mycket öl och trevligt sällskap- så även i år.
Fisket gick väl lite sisådär, jag slutade på en 11e plats och Christian Bergquist slutade 8a och som lag hamnade vi 8a. Inte helt nöjd men får väl räknas som helt okej när man inte varit med på några år.
Christian och co har varit på 10-gradarn i dagarna och fått ett gäng fina långor på 18, 17,5 och 12kg. Mer utförlig rapport kommer när grabbarna är i land.
/D2
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
1 vecka sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar