Videon visar Malmö hamn för några timmar sedan. Nu blåser det betydligt mer. Om ca en timme lämnar vi hamn och beger oss ut i stormen.
Bara de kaariga osv ;)
Anders
Mikrofiske och ett poäng säkrat
-
Ville säkra fiskpoängen tidigt i Juni så tog ett färdigriggat spö med
28-krok (tror jag) och begav mig ner i hemmahamnen. Det blev tre arter,
lerstubb, sto...
2 veckor sedan
Gränsen mellan fiskenörd och fiskegalning är hårfin ;)
SvaraRadera