tisdag 31 maj 2011

Trasigt tangentbord

Mitt tangentbord dog i slutet på förra veckan, så jag har varit oförmögen att blogga. Vi tvingades tyvärr avstå PNC efter att Lilla My-Anders skadat knät. Väldigt tråkigt, jag var grymt sugen. Vi laddar inför Langesund och Kinnarps nu istället.

På fredag åker jag ut på sommarjobb. Ska jobba på tysklandsfärjorna som vanligt, det är tvåveckorspass så blir nog inte mycket bloggat under den tiden. När jag kommer hem blir det däremot desto mer. Multarna borde vara på plats och blir vädret bara ok har vi mycket annat fiske på g. 10-gradarn lockar väldigt mycket.

Jag var ute på lite "chillfiske" med några klasskamrater idag. Vi fiskade plattfisk från en av stadens pirar och fisket gick över förväntan. Väldigt mycket skrubba och ett par sandskäddor fick vi. Ibland fick man fisk flera kast på rad. Ingen direkt storlek på fisken men klasskamraterna var nöjda ändå.

Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar