tisdag 28 september 2010

Inside information!

Har precis fått lite vrålhet information om Bonitofisket. Verkar finnas betydligt mer än vad jag trott.

Nu har man koll på fart, beten och sist men inte minst platsen ;).. Känns riktigt fint. Får hoppas man kan hinna dit en sväng snarast möjligt. Ska bli riktigt intressant att se om "Marran" får någon imorgon. Svårt, men absolut inte omöjligt!

Blomman är väldigt sugen och vill dit på torsdag, då han är ledig. Om nån vettig människa läser detta och kan på torsdag, ta kontakt med Blommis.

Anders

4 kommentarer:

  1. "Verkar finnas betydligt mer än vad jag trott."

    Utveckla?

    SvaraRadera
  2. Den exakta fångstplatsen hade inte varit fel, he-he.Jag ska ge järnet i morgon och om man får någon så hade det varit riktigt kul.

    MVH/marran

    SvaraRadera
  3. Allt är förhandlingsbart, heta piggvarställen i byfjorden byter jag gärna med =). Dock har jag inga siffror på det, utan en beskriven förklaring. Går inte att misstolka dock. Maila andersic@hotmail.com om vid intresse. Hade varit riktigt häftigt om du får någon! Tyvärr är jag själv inne i tentaplugg så har ingen möjlighet nu i veckan.

    Patrik, tydligen har det fångats ett antal till av lokala makrillfiskare. Verkar dock vara kring Ringhalsområdet man ska fiska dom.

    Anders

    SvaraRadera
  4. Häftigt, ingen slumpfångst med andra ord. Urk att man måste jobba.

    SvaraRadera