tisdag 29 juni 2010

Imorgon börjar det!



Vid den här tiden imorgon fiskar vi Hälleflundra utanför Tromsö!

Ska bli riktigt roligt. Kollar man fångsterna senaste tiden känns det som man kommer vara på rätt plats.

Vi kommer framförallt, om vädret tillåter, fiska på det längre utliggande grunden ca 25-35 nm från Tromsö. Sovsäck + gasolkök är medpackad om vi får för oss att inte vilja åka hem från fiskeplatsen =)

Som vanligt när det gäller oss Naviaboys är planering a och o... Jag har inget fungerande spö. Båda flundraspöna är trasiga. Förmodligen måste jag hyra ett på plats. Blomman har inga stövlar att fiska i. Som grädde på moset har jag inte fått min flygbiljett. Vi räknar med att man kan checka in med mitt personnummer.

Vi kommer uppdatera dagligen så gott det går, så håll koll!

Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar